top of page
  • Katja van Well

Dubbel afscheid!

Bijgewerkt op: 3 mrt. 2019





Bij een nieuw begin hoort ook een afscheid. Dit schooljaar gaf ik les aan 2 bovenbouwgroepen. Lesgeven aan twee verschillende groepen is niet de meest leuke klus die je kan bedenken. Het is moeilijk om wat met ze op te bouwen in die paar uur, maar je maakt toch heel wat mee in zo'n half jaar met elkaar. Het zijn een hele hoop gemengde gevoelens die door je heen gaan, een lach en traan...

Heel gek om zo midden in het schooljaar te vertrekken. Zeker in een tijd waarin je weet dat het niet makkelijk is om vervanging te krijgen, specifiek in het s.b.o.. Gelukkig was er voor de vakantie al iemand gevonden die mijn dagen over gaat nemen. Dan ga je toch met een geruster gevoel weg.

En dan al die lieve collega's die je moet gaan missen... Maar dat is niet van lange duur als het goed is, want het onderwijs ga ik geenszins uit! Straks kom ik terug met een hele hoop meer kennis en inspiratie om het onderwijs nog leuker, uitdagender en efficiënter te maken. Ik hoop dat ik veel met die kennis mag gaan doen en collega's in het veld kan motiveren om meer met digitale tools te gaan doen met leerlingen en met collega's.


 


12 weergaven1 opmerking

Recente blogposts

Alles weergeven
bottom of page